kiryar 6 ay önce doğum yaptım epidural sezeryan. Doğum yaptığımın ertesi günü gazdan kolum kırılırcasına ağrıyordu. Oturarak uyuyordum iğneler batıyordu. Sonra 3-4 hafta sonra bi sırt ağrısı başladı. 1-2 aydır da önce sağ kolum sonra sol kolum sonra sol dizim sonra da sağ bacağım sonra sol bacağıma ağrılar giriyor. Bildiğiniz sırayla ağrı geziyor vücudumda. Aynı zamanda gaz tabi. Çıkarabilsem rahatlayacağım sanki ama çıkmıyor. Epidural pişmanlıktır diyorum ben. Prematüre annesiyim çok ani bir şekilde doğuma alındım. Herşeye hazırlıklı olmam gerekiyordu 1 kerede olsa göreyim diye epidural oldum. Ama bugün çocuğumla 1 hafta full performans ilgilenebiliyorsam ertesi hafta ağrılarla uğraşıyorum kaç gece ağrıdan bağırarak uyandığımı anlatamam. Bazı Doktorlar bunun epiduralle alakalı olmadığını söylüyor. Ama çevremde bu şekilde doğum yapan kim varsa benim gibi.
Ayrıca bunları her yaşadığımda hastaneye gittim kas ezilmem mi var yırtılmamı var kırıldı mı diye baktırdım. Herşey temiz çıktı. En son doktor dedi ki “herşey temiz görünüyor, üzerine mi yattınız, üzerine mi düştünüz bir yere mi vurdunuz” dedi hepsine hayır deyince en sonunda “epidural oldunuz mu?” Diye sordu. Evet deyince “hmmm anlıyorum, kimi insanda yan etkileri 2-3 seneye kadar sürebiliyor dedi