Merhabalar anneler
Bebeğim 6aylık, 5ayda tadımlara başlayıp artık 2 öğün şekilde gidiyoruz. ben BLW yani yemekleri parçalayıp vermek korktuğum için, her şey püre şekilde veriyorum, çokta iyi besleniyor.
Brokoli tavuk sebzeler meyveler hem eziyorum hemde püre şekilde veriyorum.
Eski zamanlar dişler çıkarana e kadar, parça şekilde verilmiyormuş öyle büyüdük. Bu yöntem ben kendime güvenmediğim için, bebeğim boğulabilir korku ile önüne geçemiyorum.
Benim gibi bu yöntem kullanmayan anneler var mı acaba? Ya da korku yenmek için tavsiyeleriniz, tecübreleriniz paylaşabilir misiniz?