bianneo Arkadaşlar bebiş bir tek bende ağlıyor yaa annemde eşimde hatta babamda da duruyor ama ben susturamıyorum. Banyosunu ben yaptırıyorum altını ben değiştiriyorum bunlarda baya hep ağlıyor acaba ondan mı bende durmuyor yaşayan var mı bunu