Bebeğim 6 ay 11 günlük yaklaşık iki haftadır ek gıdaya başladık ama mama içmiyor biberonu itiyor aç olduğu halde içmiyor benimde çok az emiyor ben napıcam yaşayan var mı nasıl mamayı geri sevdiririm hipp veriyorum şuan sma denedim onu da sevmedi biberon mu değiştirsem acaba şuan philps iki delikli kullanıyorum napcapımı bilmiyorum