Ya kızlar aç yaşıyor resmen dün akşam 6 da 3 kaşık bulgur pilavı yedi bu saat oldu ne kahvaltı ne öğlen yemeği ne aksam yemeği yemedi. Ağzına lokma girmiyor geceleri acıktım diye kalkıyor bende sabah yesin diye vermiyorum yemek çünkü versem gece yemek yemesi alışkanlık haline gelecek. Gün boyu ağzına ne meyve ne yoğurt ne yemek hiç bisey almıyor. Aç bırak yer diyorlar dünden beri aç yine yemiyor 23 aylık olacak emzirmeden kestim süt mama falanda kullanmıyoruz ne yapmalıyım bu durumda. Doktora götürüyorum görüşüne bakıyorlar sağlıklı diyor biseyler yazmıyor 10,5 kiloydu 10 kiloya düştü aç bırak yer diyip başından gönderiyorlar gerçekten artık yoruldum bu durumdan