Benm kızımda çok içerdi 6 yaşında hala çok içiyor. Bende 2 yaşında şeker baktırmıştım be olur ne olmaz diye çıkmadı . Aynen görümcemin kızında vardı ama o saha aşırı içiyor gördüğü her suyu alıyor kafaya dikiyor. Duyusal bir sıkıntısı varmış su içmek rahatlatıyormuş öyle demiş doktor. Her ihtimale karşı doktor tavsiyesi alın