Merhaba kızlar bir şey sorucaktım benim oğlan böyle nasıl diyim bir şeye kendi rızasıyla binmeyi sevmiyor, zorla bindirsem inmek istiyor mesela arkadaşım scooter almış binmeli ama asla sevmiyor? Nasıl alıştırabilirim, zamanla 5 dk - 10 dk zaman arttırarak alıştırsam mı? Mesela bebek arabasına biniyor ama böyle tekli şeyler sevmiyor tahterevalli gibi geçenlerde kendi oturdu şaşırdım, ben hani eğlensin diye oturtturayım yok. 😂 18 aylık bu arada