Yaa ben 2 ay önce internet bağlattım bağlatmaz olaydım..
Hiç kullanamadık.
Ayrıca hız sorunu yaşıyoruz bunu kendileri de diyor evim 1+1 çekmiyor.
Vee ev içersin de kablo da sorun varsa 600 tl ücret istediler.
Oysa her şey bıraktıkları gibi duruyor hiç ellemedik.
Dedim ki iptal ettireyim kullanmayalım 1.500 cayma bedeli istiyorlar bu sefer de.
Şimdi ben Wi-Fi güçlendirici kullansam işe yarar mı?