Merhabalar dün akşam kızım benim soğuk algınlığı hapını ağzına almış yalamış geri tükürmüş bizde özel sağlık sigortası var diye özel hastanenin aciline götürdük tedbir amaçlı yatış yapıldı ama böyle konular adli vaka olarak kabul ediliyormuş neyse sabah oldu çıkış yapılacak adli vaka kaydı olduğu için sigorta karşılamadı daha doğrusu evrak işleri bitmediği için biz öğleden sonraya kadar bekleyip daha fazla beklemek istemediğimiz için hastane ücretini ödeyip çıktık hastaneden. İşlemler devam ediyor bildiğim kadarıyla eğer sigorta karşılarsa hastane ücreti bize geri ödeyeceğini söyledi. Böyle bir şey başına gelen var mı. Bu süreç ne kadar sürer.