Benimde 2aylik bebegim var oda cok gazli kullanmadim damla kalmadi bazen asiri cok oluyor dun oldugu gibi sabaha kadar agliyor ve memeyi tutmuyor emmiyor gazi oldugu icin kendini tok hisediyormus boyle oluncada cok uzuluyorum biberona sagip veriyorum onuda icmiyor allah yardimcimiz olsun