kızlar yeni halı almıştım sabah kahvaltı yaparken kızım çaydanlığı devirdi bir demlik çaydanlık etrafa saçılınca direkt makinaya attım makinaya sığıyor ama çıkarttım lekesi çıkmamış kabak gibi duruyor öylece kızımın yanmadığına sevindim ama bi hevesle aylar sonra yeni aldığım halıma çok üzüldüm hevesim kırılmış gibi hissediyorum ben nasıl çıkaracağım o lekeyi ıslak ıslak silmeyi de denedim annem aspirinle sil dedi yine çıkmıyor kafayı yicem😫😫😫😫