Merhaba annelerim 2 hafta önce doğum yaptım. hastanede hangi korunma yöntemini kullanacaksınız diye sordular açıkçası ilaç kullanmak istemiyorum aklımda spiral yada kondom var.Spiral acılı mı? adet düzensizliği yapıyor diye duymuştum, tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.