Ben de birikim yapıyorum da gram daha mantıklı ama ben gram gram biriktirip ray bilezik alıyorum 4 tane oldu 10’ar gramdan. Şimdi bi kredi çekiyoruz. Gün gelecek bana 7 gram ayın 1inde onu bekletmem mecbur ilk taksit için bozdurmaya gerek olmasın diye. Çünkü biraz yüksek tutardan giriyoruz Ocak zammı alana kadar bozdurmak gerekebilir daha düşük taksit tutup kredi süresi uzasın istemedim. Biraz rayına girince devam etcem artık