KolikBebekSahibi bebekler ilk 3 ay kucak ister zaten alışma gibi bir durum yok. Sizin kucağınızda etrafı keşfetmek istiyor bütün gün ot gibi yatmasını beklemiyordunuz sanırım. Yattığı yerden nasıl etrafı görecek ve keşfedecek? Ayrıca neden insanlara açıklama yapmak zorunda hissediyorsunuz ki kendinizi? Kucakta tutmak zor geliyorsa sling edinin ya da kanguru. Ben slinge bağlayıp kahvaltımı yapıyorum, işimi görüyorum, kahvemi içip, dizi bile seyrediyorum o da huzurlu olduğu yerde uyuyor. Bazen de kucakta olup etrafı izlemek istiyor. O zaman da evi dolanıyorum