Bende 2 gün önce kurdurdum Altus marka şu an gayet memnunum bebişim için aldım öncelikle
Bebek kıyafetlerinde narini seçmiştim 50 dk ama yeterli gelmedi biraz fazla attığım için mi yanlış program mı oldu bilmiyorum ama onun üzerine bi 30 dk daha ekledi o sekilde durdu kupkuru çıktı makineden
Bizimkileri de dolap kuruluğuna attım bugün 2 saat 22 dk gösteriyordu ama 1 saatte bitti sanırım.
Kendiliğinden süre ayarlıyor oluşu çok güzel 🤍🤍