Prenses_isabella İkizlerim aynı sınıfa gidiyor. Önümüzdeki ay etütleri başlıyormuş. Kardeş indirimi diye bişeyler duydum varmı böyle bişey. Yapıyorlarmı acaba ona göre okulla konuşayım.
Babybloom Prenses_isabella bizim okulda var böyle bir şey. Devlet okulu. Ama etüt bilgisini verirken söylerler zaten
atlass1 Prenses_isabella çoğu kurumda kardeş indirimi var olmasıda gerekli bence😌 benim çalıştığım kurumda vardı
AyseSena Kardeş indirimi yapıldığını biliyorum ama bunu her kurum yapmayabilir göndereceğiniz kurumla görüşmeniz daha iyi olur.
Prenses_isabella Minmini Haftaya sorucam da bu öyle müdürlerin insiyatifine bağlı bişeymi ki kurumca değişiklik olsun?
Prenses_isabella atlass1 Kesinlikle gerekli. Aylık 1500 istiyorlar haliyle benimki 3000 olucak. En azından indirim olursa benim için daha iyi olur.