Ya bu yeni moda arkadaşlar doğduğundan beri sürekli ağlayan bi bebekti zaten ama yani uykudan uyanıyor mesela başlıyor ağlamaya durduk yere 2 yaşında bu arada sendromuna ne diyeyimmm !!! ağlarken kusması mı geliyor artık ne oluyor bilmiyorum sanki bişey yutuyor gibi sürekli sık sık ağlama esnasında ara ara es verip güp güp sesler çıkartarak yutkunuyor ağlamaya devam tabi hız kesmeden normal mi bu ??? Kusacak sanıyorum öyle