nazlik pttden yatacak ücretiniz ne olursa olsun gitmenize gerek yok aslında yatıp yapmadığını bilmeden. E devletten İban kaydederseniz bir şey yatacağı zaman direkt hesabınıza gelir ben de çok sonra öğrendim ücretli izin zamanı paramı bu şekilde aldım sonradan, yatanı yatacağı hepsini görebildim ayrıca