birbebekle Herkese merhaba, Ekim ayında bir düğünde sağdıç olmamızı istediler. Hiç sevmem nefret ederim kendi düğünümde de olmadı o yüzden ancak eşimin kuzeni rica etmiş bende yok desemde eşim istiyor diye tamam dedim. Çok süslü püslü giyinmek istemiyorum bi bakın sizce hangisi daha uygun olur
Minel-inannesi birbebekle bence 1yada 3. Cocukla egil dogrul, kucakla derken onu en rahatsiz etmicek olan bu ikisinden biri ama cocuksuz olsak kesinlikle 4. Cok zarif.
birbebekle alpsmother_ 4 yıldır çok beğendiğim bi elbise bu düğüne mi alsam diyorum ama 1. Kafamı karıştırıyor
Kbrbydk birbebekle çoktandır bliss atalierin yanında erkek olan elbisesini beğeniyorum. Çok şık bence.