goktugunannesii_ Dün akşam oğlumu sünnet ettirdik çok ağladı ilk çişini yapınca anestezi etkisi geçince ama şükür şimdi iyi
seyma0101 goktugunannesii_ bizde 3.günümüz Olduk İlk çişinde anestezi etkisi geçmemiş sanırım 2.de çok ağladı 3.biraz ağladı Şuan iyi çok şüküe