blaccat başlığınız “ben böyle bir şey görmedim” şimdi bu başlığa bakıyoruz içerik ile alakalı asla bir tahminde bulunamıyoruz. Belki girip gereksiz bir postu okumak istemediğimiz için postunuza girip okumuyoruz ve sorunuza cevap bulamıyorsunuz. Ama moderator arkadaşlar sizin başlığınızı “ben böyle birşey görmedim/ bebeğim flashla uyuyor” şeklinde değiştirmişler ki konu açıklayıcı olsun diye, yani bu şekilde başlığa bakıp postun içeriğinin ne olduğunu az çok anlayabiliyoruz ve konu ile bilgisi olan arkadaşlar girip yorum yaparlar ya da konu ile alakalı bilgisi olmayanlar direkt geçebilirler bu başlığı. Durum bu kadar basit aslında. Biraz fazla abartmamış mısınız sizce de?