Kızlar belki hatırlayanınız vardır oğlum balkondan düşmüştü ev sahibi balkonu yaptırıcam dedi yaptırmadı aylardır korkuyla yaşiyorum eşi veya kendisi bu konudan anlayan var mı balkon korkuluk aralığı kaç cm olmalı acaba korkulukta usülsüzlük var mı ona göre avukata vermek istiyorum