SiprayiL
Hayır pazartesi günü kadın doğuma gidicektim vermedim daha
ilenalemin
Evet istiyorduk inşallah Rabbim hayırlısını vesile etsin Aminn (bir daha o eczaneden test almıycam)
ilenalemin
Yerleşme kanaması gibi değil (çok özür dilerim )birden birşey boşaldı sanki bir yerimi kesmişim gibi hem çok ağrım var hemde aşırı kanamam yerleşme kanaması böyle değildir sanırsam
Nurcan03 düşük yaptığımı nasıl anlarım ki yukarda da belirttim ağrım ve kanamam çok fazla