Merhaba,
Oğlum 4 ay 21 günlük. 3 haftadır geçmeyen çok sulu, mukuslu, gürültülü kakası var devamlı ağlayıp memeyi bırakıyor, huzursuz. Çocuk doktoru alerjiye gönderdi. Alerji süt ürünleri, yumurta, et, kuruyemiş vs. Birsürü besini kısıtlayıcı diyete soktu. Ama geçmedi. Gastroentrolojiye yolladılar. Orda da doktor alerjiye benziyor bi gaita bakalım dedi. Gaitayı yaptırdım kakada yağ çıktı. Bunda da çölyak şüphesi gördüler. Ama şöyle birşey var benim aklım almıyor bu olayı. Çocuğum maşallah diyim prematüre doğdu ama sadece anne sütüyle 4 ay 21 günlük şuan 9kg. Boyu 71cm. Çok iri, 7 aylık ölçüsünde diyor doktorlar. E madem bu çocuk alerjik veyahut çölyak. Ya hiç mi zayıflamaz veya hala ayda nasıl 2 kg alabilir bu ishalle. Benim aklım almıyor. 3 haftadıe diyetteyim hiçbir değişim de yok. Yaşayan tecrübe edenlerden fikir istiyorum arkadaşlar