Selam anneler, bebeğim 8 ay 16 günlük. 3-4 gündür gündüz tek uykuyu çok kısa yapıyordu sonrasında asla uykuya döndüremiyordum. Bugün gündüz 2 uykuya da çok direndi ve 20-30 dk bandında yaptı. Ama uyandığında çok enerjik uyanıyor. Normalde 2 uykusunu da min 1.5 saat yapar. Uyku gerilemesinden kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Benzer durumu yaşayan var mı ve ne kadar süre sonra normale döndü? 2 aydır uykuları uzadı diye sevinirken başa sardık sanki 😫😫