Kızlar bebeğim 1,5 aylık dün gidip kıyafet alalım dedik kıyafetleri küçüldüğü için . Arabayla gittik neyse arabada duruyor uyuyor falan sonra bebek arabasına koyduk mağazaya girdik 10 dk flan bile durmadı ağlamaya başladı . Anlamıyorum milletin bebeği bebek arabasıyla geZmeyi sever bizimki ağzındaki emziği atıp atıp ağlıyor dışarıda uyuyamıyor uyku saati şaşımca da böyle oluyor herhalde . Ne zaman birlikte sağa sola gidebileceğiz çok merak ediyorum bu durumu yaşayan var mııı???