Kızlar pazartesi günü 1 yaş aşımizi olduk 2 gündür çok hafif ateş ve halsizlik vardı . Buralar soğuk olduğu için uzun kollu giyiyoruz dün üstünü degisirken farketmedim ama bugün sabah kucağıma aldığımda kolunun şiş olduğunu farkettim. Kolunu bı açtım hem şiş hem kızarık/morarik gibi hemde o yer alev gibi yanıyor . Doktorumuz kapalı olduğu için hastaneyi aradık getirin dediler . 4 gibi gideceğiz . Bu nedir sizce ?