denizzalp bebeğim haşlamayı başlarda yiyordu ama artık hiç yemiyor o yüzden tereyağında tavada yapıp veriyorum 🫶🏻 sürekli aynı olmasın diye de çeşitlendiriyorum. Labneli yapıyorum, tuzsuz zeytin ezmesiyle yapıyorum, dereotuyla filan yapıyorum o şekilde yiyor 🥰