Bende bu olaydan çok muzdarip durumdayım sürekli istediği şey olana kadar ağlıyor her şeyi fırlatıyor öğlen uykularında beni mahvediyor yatmadan önce süt içiyor bıraktırmak istiyorum ama asla kabul etmiyor, sürekli bağırıyor hep inatlaşıyor benle tükendim kriz anlarında çözüm üretemiyorum artık çünkü kızsam da aynı tepki vermeyip susmasını bekliyorum daha çok yapmaya başlıyor kafayı yemek üzereyim artık