Rez canimanne06 yaptığım gün minik cam kavanoza bırakıp buzluğa atıyorum, acil bişi olur dışarı çıkınca yanıma alırım diye, buzdolabına değil buzluğa koyun
-Eraymoms- canimanne06 sakın yapma öyle çocuğu zehirlersin 😬 buzluga olur ama asagi olmaz hem taze taze yaparsın zaten az bişey bence gerek yok 5 dk da oluyo
Dilarakrkc canimanne06 1 ay değilde 1 1,5 hafta kolaylık oluyor kapağı tutsun çıkartıp sende tadına bakarsın zaten
Rez berrakmutlu yani dediğim gibi minik kavanoz var ya onlara bırakıyorum bir porsiyonluk olan ve aşırı sıcak değil bekliyorum az soğuyor öyle , şükür şimdiye kadar patlamadı