Kızlar bebeğim 2 aylık dünden bu yana grip burnu genzi balgam dolu elhamdülillah ateşi yok. Saat başı serum sıkıp burun temizleme aparati ile temizliyorum ama çok çabuk doluyor tekrar. Sadece anne sütü alıyor ona da çok iştahlı değil zor emziriyorum. Doktora da götürmek istemiyorum çünkü çok küçük olduğu için ilaç vermek istemiyorum . Önerileriniz var mı ne yapabilirim cok üzülüyorum.