yarensule Kizlar 3 aya kadar emdi ama sıkıntı ve stresten dolayi sütüm azaldı kesiliyor gibi ilk aptamil verdim kusacak gibi oluyor icerken sonra esema geçtik ondada ayni haraketleri yapıyor siz hangi mamadan kullandiniz ben sabit bir mama kullanmak istiyorum lütfen tecrübelerinizi yazin
bilgehnm yarensule canım istersen o ce sütünü artırmayı dene. Bestlak damla var onu kullan veya süt artırıcı çaylar kullan. Ve tabiiki bol bol su. Ben bunlarla sütümü artırdım. Süt gelmediği dönemde bebeğim mamaya alıştı aptamil içiyor. Ama hipp organik öneririm. Hastanede aptamil verdikleri için hippi içmedi. Mecbur aptamilden devam ediyorum.
sarayoglusezer yarensule kesinlikle önce sütünü artırmaya çalış. Ben de stresli bir dönemimde azalma yaşadım birkaç gün sıkıntı çektik ama sonrasında süt artırıcı çaylar ve bol su (gerçekten bol su) ile hallettik. İnşallah iyi gelir
suheyla92 yarensule icerken kusacak gibi oluyo diyorsunuz diye yazıyorum biberon emzigi ayina gore buyuk olabilir mi 2 numara olmasi lazim aklima o geldi cumlenizden dolayi. Ben 1 numara mamada hipp organic combiotic kullandim 2ye gecinde evolvia Nutripro plus aldim ikisi de cok iyi
alevvela Evolvia kullanıyorum, çok güzel kilo aldı ve kusma vs yapmıyor, fakat fiyatı çok yükseldi ve çok zor bulunuyor