Bizde aynı ateşliyiz canım dündnenberi orta kulak iltihabı olmuşuz boğazlarda iltihaplı ilaçta içmiyo iğne yazdı mecbur bide fitil kullanıyotuz fitlle düşüyor ateşi 5 saat sonra tekrar yülselmeye başlıyo acaip huzursuz zqten ağlıyor sürekli gerçekten çok zor elim kolum bağlı