zelalyngn Merhaba bebeğim doğduğundan beri Bebelac Gold kullanıyorum güzel bı mamaydi şuan bebeğim 45 günlük dün Gold yerine Bebelac aldık onu verdim ishal oldu acaba mamadan dolayı mı yoksa usuttu mu anlayamadim
KuzeyinAnnesi03 zelalyngn 3 aydır kullanıyorum ikisini de kullandım hiç yaşamadım mamaların çoğu genelde aynıdır mamdan kaynaklı olduğunu düşünmüyorum canım . 1 ve 2 numara bile farklı değil neredeyse ✌️
meleka234 Bende bebeğim ilki doğduğunda bebelac gold kullandım ishal yaptı. Bir arkadaşımda bebelacın ishal yaptığını söyledi bıraktım onu hipp kullandım
zelalyngn KuzeyinAnnesi03 hayır mesela aptamilde kabız yapmıştı o yüzden merak ettim amaca Bebelac ishal mı yaouyir diye