elanurylmz biz bebeğim 6. Aylıkken tan beri ara ara kullanıyoruz hiç düzenli kullanamadık kabizligina fayda etmedi bizde biz antibiyotik kullandik diye verdik ara ara kabizligi için de alıyoruz 3 gün versem 2 gün unutuyorum ya icmiyor suyuna katıyorum bilmiyorum belkide ediyordu ben farkına varamadım bebeğim ek gidadan beri kabiz bizde her şeyi denedik kaka cıvıtici fayda ediyor ama onu da tadını sevmiyor icince ertesi gün kakayi yapıyor düzenli 3 ay kullanım gerekiyor ama onu da yapamadık