Bir kaç nedeni olabilir.
Gaz, diş çıkarma , burun tıkanıklığı veya besin alerjisi (laktoz intoleransı tarzı). Bir kaç arkadaşımın başına geldi. Bi tanesinin bebeği ağlamaktan fıtık oldu. Besin alerjisi herhangi bi ayda ortaya çıkabiliyormuş ne yazık ki. Aklıma başka da bir şey gelmiyor. Tez zamanda normale dönsün bebişiniz inşallah🙏🏼