Bebeğim çok fazla bağırıyor keyiften mi keyifsizlikten mi çok kafama takılmaya başladı ilgilensem bağırıyor başka bir şeyle uğraşsam bağırıyor kısacası her Duygu durumunda bağırıyor az bir bağırma da değil boğazı acıyana kadar öksürük tutana kadar bağırıyor kendini sıkmaktan yüzü kızarıyor acaba Bir problem mi var 4 5 aylarda sadece dışarı çıkardığımda bağırıyordu şimdi 9 aylık olacağız Ama evde dışarıda her koşulda bağırıyor ne yapacağımı şaşırdım sabrım çok zorlanıyor doktor kontrolümüze de daha var sizce bu kadar bağırması normal mi bir sorunun habercisi mi?