Kızlar benim kızım doğduktan sonra sürekli kustu ve kilo alımı hiç yoktu. 3500 doğdu ve 2 aylık aşısında 4 kg olmuştu. Çocuk cerrahiye yönlendirildik o da mide damarında tıkanıklık var ameliyat etmemiz lazım, yatıralım beslenmesini düzenleyelim 1 hafta sonra ameliyat yaparız dedi. Kabul etmedim. Yaşadığım yer küçük bir şehir güvenemedim açıkçası. İstanbul’a götürdük bir çok doktor gezdik ve hiçbiri öyle bi teşhiste bulunmadı. Bazı bebekler çok kusar zamanla geçer dediler ve kızım şu an 6 aylık. Kusması çok çok iyi şekilde düzeldi. Şimdi o doktoru şikayet etsem mi sizce? Ben kabul etsem yatırıp ameliyat edecekti kızımı. E ameliyatta öyle bi rahatsızlık olmadığını görünce söyleyecekti de büyük ihtimalle. Kızım boş yere ameliyat olacaktı yani. Bilmiyorum ya boş vermek istemiyorum. Belki de böyle kaç çocuğu ameliyat etti yada edecek