Kabusum oldu resmen Bir halsizlik güçsüzlük hiçbir şey yapmama isteği sanki hiç gücüm yokmuş gibi hissediyorum siz de böyle misiniz Acaba ne kullansam Takviye vs böyle dinç olmak istiyorum güçlü olmak istiyorum sürekli hasta olmak istemiyorum Var mı aramızda böyle veya şunu kullandım da iyi oldum dediğiniz herhangi bir şey