Ek gıda süreciniz nasıl gidiyor? Gece beslenmesine devam mı? Emekleme var mı? Desteksiz oturuyor mu? Diş var mı? Günleriniz nasıl geçiyor?
Sohbet muhabbet olsunn😃🥳
Ben başlayayım ☺️
Ek gıda süreci güzel geçiyor çoğu çorbadan içti severek( sebze çorbası hariç😅) günlük yoğurt ve meyve kesin veriyorum sabah ve akşam 2 ana öğün 3 ara öğün veriyorum.
Gece beslenmesi bazen 2 kez bazen 5 kez kalkıyor 😴
Emekleme ve desteksiz oturma yok 😅 hâlâ yüzüstü durmaktan nefret ediyor ama kendi yatarken yüzüstü dönüyor 🤦🏻♀️ sonra bı kaç dakika durup ağlıyor 😅
Diş hala belirti yok
Günlerimiz yemek ye uyu uyan alt değiş oyuncaklarla oyna sıkıl ağla arası geçiyor 🌸
Sizler??