naramira Merhaba bebeğim bu gece aşırı huysuzlandı.Uykuya bile zor geçti normalde vaktinde uyuyan uykusu normal olan bir bebek .Gece uykusundan defalarca ağlayarak,cığlık atarak uyanıyordu iştahı yerinde .Neden olabilir acaba 😢