Cok sükür kalinti düstü bu arada cuma aksam tekrar kanadi ama bu kez fazla kan görünce panik yaptim ne olur olmaz hastaneye göstermek icin götürdüm normal dediler sonra tarttilar kilosu düsük cikti malesef silikon ucu ile emziriyorum yetmemis diye yatis verdiler mama yedirdiler resmen ne icin geldim ne oldu cumartesi hemsire kalintiyi dezenfektan ile temizlerken kendiliginden düstü ve kilosu artik sükür normale döndügunden dün taburcuk olduk artik hem emzirip hem mama yediriyorum