Evet zamanla onu da öğrenecektir benim bebeğim 8 aylıkken bunu yapıyordu sonra ben bak ayağını böyle koyacaksın ineceksin diye kendim yaptım gösterdim sonra oda yapmaya başladı her bebeğin gelişimi farklı zamanla olur düşünün 6 ayda otitamiyor diye söylerlerdi bir anda emekledi bir anda yürüdü bir anda dış çıkardı geç kalmış diyorlardı sonra bir anda hepsini yapmaya başladı oda yapacak bir süre sonra kendi sizde göre göre