16 aylık bebeğim koltuktan düştü bir anda oldu.. hastaneye götürdük travma acile, görünen bir sorun yok dediler istersek tomografi çekilebilir dediler istemedik zararlarından dolayı doktorda zaten bizim insiyatifimize bıraktı 24 saat dikkat edin dedi, daha önce bebeği düşen anneler siz nelerle karşılaştınız nasıl ilerledi süreciniz?