Merhaba kızlar 3,5 yaş oğlum sağlık ocağında çok zor kan tahlili verdirdim baya ağladı korktu 3 kişi tutamadık yarım tüp anca alabildi hemşire çok ağladı korktu. Tahlil sonuçları da yarım yamalak çıkmış açlık glukoz 70-105 arası 57 çıkmış internete baktığımda çok korkunç şeyler yazıyor baya düşük sanırım böyle çıkan var mı? Korktuğu kaçtığı içindir diye tahmin ediyorum 🙄😒 ama yine de evham yaptım