sydaglsen Merhaba bebeğim 15 günlük sütüm yetmiyor ne yazık ki o yüzden ek olarak devam sütü kullanıyorum hipp Kullanıyorum ama kilo alımı az gibi geldi bana bir eczacı arkadaşımıza danıştık Aptamil alın dedi sizin tavsiyeniz var mı
bsrctldem sydaglsen aptamil pre. anne sutune en yakın olan mama. Doktor tavsiyesi üzerine aldım. Her gün değil de anne sutu bazen yetmiyor o zamanlarda veriyorum
ahs648_ sydaglsen Aptamil prosneo kullanıyoruz çok memnunum şuan 10 aylık ve doğduğundan beri hiç değiştirmedik
reyhanmv Bebelac gold kullanıyorum memnunum ishal ya da kabız yapmadı gaz sorunu yaşatmadı. Kilo aldırma durumu da iyi 😌
alevvela Evolvia kullandım hala da kullanıyorum 4.5 aylık ve 7.5 kg i geçti, gluten içermiyor evolvia ve anne sütüne çok yakın.
alpege7 Biz başta bi sarılık olduk 3 gün yatış oldu İlk doğduğu haftalar hastanede organic hipp verdiler ama gaz yapmıştı Aptamil en iyisi diyorlar
uykusuzgiller sydaglsen hipp kullaniyorduk ama çok gaz yaptı. Sma geçtik daha iyi ama kilo alımı az oluyor yani ben öyle gözlemledim ama bebeğim daha rahat. Hangi aptamil mi önerdi ?
sydaglsen uykusuzgiller hangisi olduğunu bilmiyorum hippten devam ediyorum şu an bugün kilosu tartılacak ona göre bitince neyden devam edelim karar vereceğiz