Duyguuu38 ben bırakmaya karar verdiğimden beri geceleri hiç bağlamadım temmuz ayında bıraktık gece sadece 2 kere kaçırdı bu zamana kadar tabi ilerleyen zamanlarda nolur bilmiyorum.
Uyumadan önce tuvaletine götürüyorum yapıyor zaten iki tane de alez serdim.
Geceleri de hiç uyandırmadım.
Tamamen öğrenmesi 1 ayı buluyor tabi bu çocuktan çocuğa değişebilir canım.