Bebeğiniz ilk kelimesini kaçıncı ayda söyledi?
Ve ne kadar süre içinde başka kelime söyledi.
Benim bebeğim 9 aylık olmak üzere ve henüz mama diyor bir tek. Mama bebek maması anlamında yok ama. Yaşadığım ülkede mama anneye deniyor o bakımdan. Canı acısa,uykusu gelse, acıksa,uykusunda korksa mama,ay mama diyerek sesler beni 😄 o kadar masallar anlatırım, şiirler söylerim tüm gün. Konuşurum deli gibi. Acaba geç mi erken mi bilmiyorum. Tecrübelerinizi yazarsanız sevinirim. 🩷