Deletedmom411 Bugün ebe aradı ve tiroit ile ilgili yeniden alınması gerekiyor dedi böyle bi durum yaşayan varmı gittik aldılar yeniden böyle olabiliyor dedi
minigim_35 Deletedmom411 bizde ikinci defa gitmiştik yüksek çıkmıştı topuk kanında. Daha sonra çocuk doktoruna sevk ettiler test yapıldı ama sonuç normal çıktı. Takmayın kafanıza bende çok takmıştım. Olabiliyormuş bazen böyle
CanselCoban Deletedmom411 bebegınız kaç aylık bende yeni dogum yaptım bi hastanede birde saglık ocagında alındı kan öyle fazladan test falan baktılar mı bilmiyorum
Srfrff Deletedmom411 olabiliyor. Bizde fenilketonüri için tekrar istediler ki çoknağır bir rahatsızlık ikinci aonuç temiz geldi ikincise sıkıntılı gelme ihtimali %3 demişti doktor. İçiniz rahat olsun ki tiroit çok daha stabil bişey korkmayın 😊
Deletedmom411 Zarifokur ama tiroid yüksek çıkmış dedi ondan alıyoruz dedi herkeste yüksek mi çıkar bu şey
Umutkusu Deletedmom411 son 1 sene içinde 2 syrı yakınımın bebeğinden de istediler 2. Kez hiçbir şey çıkmadı onlardan Allahın izniyle sizden de çıkmaz inşallah
NhLpRn Bizede aynısını demişlerdi normal çıktı ikinci , çok üzülüp çok kafaya takmıştım siz öyle yapmayın ☺️😘
2girlsmom Deletedmom411 bizde gittik aynı şeyden daha geçen hafta cıktı sonuclarımız. Korkmayın saglık ocagı kanları beklettiği için sonuclar da yanılma cok oluyormuş bizim temiz cıktı cok şükür sizinde temiz cıkar inşallah 🙏
sedaykn Deletedmom411 Bizim de öyle olmuştu yüksek çıkmıştı. Anne sütüyle beslendikleri için hormonlarının düzene girmesi bazen geç olabiliyormuş. İkinci aldıkları normal çıktı
deletedmom719 Deletedmom411 bizde de 2.kez aldılar teoid yüksek çıktı dediler. Yanlışlık da olabilir dediler. Tekrar aldılar oda yüksek çıktı. Hastaneye götürün dediler. Hastaneye gittik orda baktılar normal çıktı