kereminannesiyim Cok zorlanıyorum kızlar ağzını zar zor açıyor actigi an tepiyorum o zaman yiyor ama kendisi istekli degil zorlamak da istemiyorum var mı benim gibi olan 🫠 anne sütü alıyor bu arada
annebi kereminannesiyim birebir aynı durumdayız 6ay 20günlük. 1 aydır başladık ama daha hiçbi şeye ağzını açmıyo. Sadece bazen pütürlü vs olunca elime veriyorum bi iki ona açıyo ağzını. Kaşık görünce kaçıyo resmen. Ama artık takmıyorum bi sekilde yer zamanla herhalde 🤦🏻♀️
bilememolabilir kereminannesiyim daha dün bu posttan açtım aynısını bizde yaşıyoruz ve bu ayalrda olup bu agzını acmama olayini yasayan cok anne bebek var onu anladim bir sürec heralde buda gelip gecici sanırım. Dişlere bagliyorum ben cunku alt ve ustler cok beyazlamis dişleri şiş duruyor.
kereminannesiyim annebi İnşallah düzelirler Benimki de kaşık görünce ağzını açmıyor eline almak istiyor kaşığı çiğnemek istiyor
kereminannesiyim bilememolabilir Bebeğimin 6 tane dişi var daha da çıkarıyor ya Evet çok sıkıntılı süreçler
annebi kereminannesiyim aynen biz de iki kaşıkla yiyoruz biri onda biri bende. Ama geçer herhalde 8.ay sonuna kadar çok önemli değil alışma süreci demişti doktor ben de takmıyorum artık. Ama bebeleri kuş yavrusu gibi ağzını açanlara da bi özenmiyor değilim 😂😂
bilememolabilir annebi dimi hele birde instadakiler video atıyorlar tabağı yalamış yutmuş bebişler :) maşallah hepsine ama yemeyen bebek olunca insan onları gordukce krize giriyor :(
Nisoos Düzeldi acaba düzeldiyse ne zaman düzeldi bebeğim 7+ 4 günlük aynı bu şekildeyiz ve stres yapıyorum